SMS Marketing

چگونه به اعضای گروه‌های تلگرامی پیام ارسال کنم؟

در ایده‌کاو این امکان فراهم شده است تا برای بازاریابی بتوانید به اعضا و مدیران گروه‌های تلگرامی مرتبط با کسب‌وکارتان پیامک هدفمند ارسال کنید.  

بانک شماره موبایل مشاغل

مسلما داشتن موبایل، نام و دیگر مشخصات کسانی که به کالا و خدمات ما نیاز دارند و مشتریان بالقوه ما هستند، در بازاریابی امری حیاتی هست.
مثلا چنانچه شما طراح دکوراسیون سالن‌های آرایش باشید، داشتن تلفن آرایشگران برای کسب‌وکار شما بسیار مفید است. ما در سامانه ایده‌کاو، در میان بیش از یک‌میلیون و صد هزار گروه تلگرامی جستجو می‌زنیم و گروه‌هایی رو پیدا می‌کنیم که اعضا و یا مدیران آنها، مشتریان خوبی برای شما هستند.
لذا زمانیکه شما طراح دکور سالن‌های آرایشی هستند، ما تلفن اعضای گروه‌های تلگرامی آموزشی آرایشگران با نام و نام خانوادگی تلگرامی آنها را برای شما ارسال می‌کنیم.

برای شروع عبارات متناسب با کسب و کار خود رو در سامانه idekav.com جستجو کنید و گروه های که اعضای انها احتمالا مشتریان خوبی برای شما هستند را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس پس از نهایی کردن ما شماره تلفن این افراد برای بازاریابی (تلفنی، پیامکی، پیام صوتی و بازاریابی در واتساپ) در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چگونه تلفن اعضای گروه‌های تلگرامی استخراج شده است؟

در حال حاظر این امکان فراهم شده است تا به حدود 30درصد از اعضای گروه‌های تلگرامی پیامک ارسال شود.توضیحات چگونگی استخراج اعضا در ویدئو آمده است.

ویژگی های sms مارکتینگ

بازاریابی پیامکی هدفمند شگفت‌انگیز ترین کانال تبلیغاتی

نرخ تبدیل بالا

به این معنی که مخاطب هدف شما طبق آمار های موجود بیش از ۹۰ درصد از کاربران پیام شما را مطالعه می‌کند که در صورت رعایت نکات  بازاریابی پیامکی می‌تواند اثر بخشی فوق العاده‌ای داشته باشد.

دسترسی سریع

تعداد افرادی که پیامک های دریافتی خود را مشاهده می کنند بالای نود درصد برآورد می شود.بنابراین میزان دسترسی مخاطبان در اس ام اس مارکتینگ بیش از ایمیل مارکتینگ است

انتخاب جامعه هدف

با انتخاب دقیق جامعه هدف از بین دسته بندی های استانی، صنفی، تحصیلات و موارد دیگر اثربخشی سیستم تبلیغاتی پیامکی را بهبود می بخشیم.

ارسال پیامک‌جذاب

امکان ارسال پیام های تبلیغاتی کوتاه، کاربردی و موثر در اس ام اس مارکتینگ وجود دارد. شما می توانید با تنظیم متن کوتاه و ارسال سریع به مخاطبان بازخورد قابل قبولی داشته باشید.

مقبولیت در بین‌کاربران

پیامک یک ابزار خوب برای ارتباط و ترغیب‌مشتری است. شما می‌توانید در پیامک خود از مشتری چیزهای مختلفی بخواهید و مطمئن باشید که این پیامک بازخورد خوبی خواهدداشت.

انواع روش های بازاریابی تلفنی

ارسال پیامک هدفمند

بازاریابی پیامکی یمی از ارزشمند ترین روش های تبلیغاتی است که در عین حال در صورت انجام صحیح بازخورد بالایی حاصل می‌شود.ارسال پیامک انبوه بدون استراتژی و به تکرار یکی از بزرگترین اشتبا افراد و بیزینس ها در این نوع تبلیغات است که در بعضی موارد باعث تنفر از یک برندخاص می‌شود.در اس‌ام‌اس مارکتینگ شناخت جامعه هدف  و خلق ارزش برای مشتری بسیار اهمیت دارد.

تماس تلفنی

بازاریابی تلفنی از قدیمی‌ترین روش های بازاریابی است که از زمان اختراع تلفن بوجود آمده است. انجام این نوع بازاریابی در عین اثر گذاری بی‌نظیر نیازمند دقت بالا،مطالعه و شناخت مشتری و استراتژی مناسب است. حتما برای تاثیر گذاری این روش با افراد با تجربه در این زمینه صحبت کنید.

پیام صوتی یک طرفه

در چندین سال اخیر استفاده از پیام صوتی توسط سازمان ها رشد چشم گیری داشته است. در این روش شما صدای ضبط  شده را برای جامعه هدف خود با تماس به انها پخش می‌کنید. در نظر داشته باشید که  تبلیغات شما منجر به مزاحمت مشتری نشود.

پیام صوتی دو طرفه

در پیام صوتی دو طرفه بعد از اتمام فایل صوتی این امکان فراهم شده تا با فشردن اعداد بتوان به بخش های مختلف دسترسی داشت و به سادگی با کارشناس مورد نظر ارتباط برقرار کرد.این ویژگی منحصر به فرد باعث می‌شود تا افراد علاقه‌مند به خدمات شما در همان لحظه تصمیم خرید خود را قطعی کنند.

ارسال پیام در واتساپ

بازاریابی در واتساپ از زمان فیلترینگ تلگرام مورد توجه گرفت. سامانه کاوالا امکانی فراهم نموده تا مشاغل  افراد علاقمنه به کسب‌و‌کار خود رابیابند.برای ارسال پیام به این افردا در واتساپ نیازی به ذخیره انها در لیست مخاطبین گوشی نیست و با استفاده از لینکی که در اختیارتان قرار می‌دهیم میتوانید به اسانی این کار را انجام دهید.

نمونه لینک دریافتی: https://wa.me/989010415280

اثربخشی اس ام اس مارکتینگ [SMS Marketing] در شرایط فعلی

برای هر کسب‌وکاری یافتن مشتری جدید و حفظ مشتریان مشتریان، مهم‌ترین چالش است و عملا موفقیت در بازار به همین دو نکته اهمیت دارد. عامل بازدارنده کسب‌وکارها در رفتن به سوی تبلیغات، شاید هزینه‌های آن و یا ناشناخته بودن روش تبلیغ است و اینکه آیا هزینه‌ای که می‌کنم بازخورد دارد و یا آن آژانس تبلیغاتی دقیقا طبق تعهدی که کرده است عمل می‌کند!
در بازاریابی پیامکی تکلیف کاملا مشخص است. هزینه بسیار کم، ارسال آسان و اثربخشی بسیار بالا است. چراکه پیامک روی شخصی‌ترین وسیله هر شخصی می‌نشیند و با صدایی هشدارگونه، مخاطب را از آمدنش خبر می‌کند.
لذا بسیار اهمیت دارد تا پیامک‌ها را کاملا هدفمند ارسال کنیم تا گیرنده پیامک با توجه به کسب‌وکاری که دارد و یا باتوجه به نیازی که الان دارد، از دیدن پیامک شما خوشحال شود.
فرض کنید شما کابینت‌ساز هستید و پیامکی از فردی که تولید‌کننده و واردکننده ام‌دی‌اف است دریافت می‌کنید. آیا عصبانی می‌شوید که پیامک مزاحمت آمیز ارسال می‌کنند و یا از دریافت آن خوشحال می‌شوید؟ پیامک‌های شما هم که به دست مشتریانتون می‌رسد، باید همچین حسی رو در آنها ایجاد کند.

توضیحات تکمیلی سامانه ارسال پیامک هدفمند

باوجود امکان ارسال پیامک منطقه‌ای، ایده‌کاو چه مزیتی نسبت به پنل‌ها دارد؟

آیا می‌توان به جای ارسال پیامک به اعضای گروه‌های تلگرامی، با آنها تماس گرفت؟

خدمات ایده‌کاو برای مشتریان املاک

سوالات متداول درباره ارسال پیامک هدفمند

ثبت سفارش 

برای اطلاع از بقیه خدمات سامانه کاوالا کلیک کنید.

جدیدترین مقالات

درباره سامانه ایده‌کاو بیشتر بدانید

در ایده‌کاو نزدیک به 1 میلیون گروه تلگرامی شناسایی شده‌اند که نزدیک به 115 میلیون کاربر تلگرامی در آنها عضو هستند. البته این آمار، آمار رسمی تلگرامی نیست بلکه اطلاعاتی است که تا کنون در سرور‌ها ایده‌کاو ذخیره شده است. در ایده‌کاو این امکان فراهم شده‌است تا برای اعضای هر گروه تلگرامی که انتخاب می‌شود، پیامک ارسال شود. البته پیامک مرسوم ترین روش در بازاریابی تلفنی است و استفاده از تماس تلفنی بازاریابی و پیام صوتی نیز استفاده می‌شود.

ذکر این نکته ضروری هست که ایده‌کاو پس از اینکه گروهی شناسایی می‌شود، اعضای گروه و مشخصات آنها ذخیره می‌شوند. لذا پس از اینکه ما به صورت دوره‌‌ای مجدد به گروهی سر می‌زنیم، اعضای قبلی گروه را که ذخیره کرده‌ایم را پاک نمی‌کنیم. بلکه با گزینه‌ای مشخص می‌شود این اعضا قبلا در گروه عضو بوده‌اند و دیگر عضو فعلی گروه نیستند.

لذا برای اکثر کسب‌و‌کارها، چنانچه فردی قبلا در گروه عضو بوده اهمیت دارد و چنانچه در حال حاضر عضو گروه نباشد، اهمیت زیادی ندارد. مثلا شما فروشنده ورق‌های ام‌دی‌اف هستید و اعضای گروه‌های کابینت‌سازان برایتان مشتریان خوبی هستند. لذا چنانچه شخصی قبلا در گروهی مربوط به ساخت کابینت عضو بوده‌است و الان دیگر در آن گروه عضو نیست، چیز از اهمیت آن شخص به عنوان مشتری شما کم نمی‌کند.

البته اینکه چگونه در ایده‌کاو این امکان فراهم شده است تا پیامک به اعضای گروه‌های تلگرامی ارسال شود و در حال حاضر به چند درصد از اعضای گروه‌های تلگرامی پیامک ارسال می‌شود، موضوعی است که حتما در پادکست دیگری به این موضوع پرداخته می‌شود.

بازاریابی پیامکی روشی هست که اثربخشی بالایی دارد. لذا مثلا چنانچه مشاور املاک هستید، می‌توانید به صورت دوره‌ای به اعضای گروه‌های تلگرامی شهرتان و یا مثلا گروه‌های تلگرامی که اعضای آنها اصناف خاصی مانند پزشکان، وکلا و تجار هستند، پیامک ارسال کنید و در انتهای متن پیامک علاوه بر تلفن تماس، آدرس سایت، اینستاگرام و یا کانال تلگرامی خودتون رو قرار دهید.

بهترین روش برای ارسال پیامک، استفاده از پنل‌های ارسال پیامک هست. پنل‌های ارسال پیامک، سایت‌هایی هستند که با دادن شماره موبایل و متن پیامک، پیامک را ارسال می‌کنند.

البته همانگونه که می‌دانید در سیستم مخابرات این امکان فراهم شده است تا افراد با افزودن شماره خود به بلک‌لیست، پیامک‌های تبلیغاتی دریافت نکنند. این امر در چند سال گذشته سبب شده‌است تا حجم پیامک‌های تبلیغاتی غیر هدفمند کاهش یابد. ولی پنل‌ها سرویسی ارائه می‌دهند تا با هزینه بیشتری پیامک شما را با سیمکارت برای افرادی که بلک‌لیست هستند ارسال کنند.

در سرویس بلک‌لیستی که در تمامی پنل‌های پیامکی ارائه می‌شود، شماره تلفن دریافت‌کننده‌های پیامک می‌بایست حتما توسط شما مشخص شده باشد. لذا کسانی که اقدام به ارسال پیامک مثلا بر اساس کد پستی می‌کنند، نمی‌توانند به کاربران بلک‌لیست مخابرات پیامک ارسال کنند.

در ایده‌کاو سعی کرده‌ایم تا فرآیند ارسال پیامک رو راحت و اثربخش نماییم. برای این منظور چنانچه پنل پیامکی ندارید پیامک‌ها می‌توانند توسط ما برای مشتریان ارسال شوند و گزارش ارسال پیامک پس از ارسال برای شما ارسال می‌شود. در این گزارش بیان می‌شود که در چه زمانی پیامک ارسال شده‌است و کدامیک از تلفن‌ها بلک‌لیست بوده‌اند که پیامک با سیمکارت برای آنها ارسال شده است.

فهرست