۲۲ قانون ماركتینگ

۱. قانون رهبری
اول بودن بهتر از برتر بودن است.

۲. قانون طبقه
اگر در یک طبقه نمی‌توانید اول باشید، طبقه دیگری درست کنید.

۳. قانون ذهن
وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان بهتر از ورود به بازار است.

۴. قانون تصورات
بازاریابی جنگ محصولات نیست، جنگ تصورات است.

۵. قانون توجه
اثرگذارترین مفهوم در بازاریابی، داشتن کلمه‌ای در ذهن مشتریان است.

۶. قانون انحصار
دو شرکت نمی‌توانند یک کلمه مشترک در ذهن مشتری داشته باشند.

۷. قانون نردبان
استراتژی مورد استفاده شما، به پله‌ای بستگی دارد که در نردبان روی آن ایستاد‌ه‌اید.

۸. قانون مسابقه دونفره
در بلند مدت هر بازاری به محل مسابقه دو اسب تبدیل می‌شود.

۹. قانون عکس
اگر هدفتان جایگاه دوم است، استراتژی شما را رهبر بازار تعیین می‌کند.

۱۰. قانون تقسیم
در طول زمان مقوله تقسیم، و به دو یا چند مقوله تبدیل می شود.

۱۱. قانون چشم‌انداز
آثار بازاریابی در گستره زمان نمایان می شود.

۱۲. قانون توسعه خط
فشار غیرقابل مقاومتی برای توسعه محصولات با نام تجاری پیشین وجود دارد.

۱۳. قانون قربانی
برای به دست آوردن چیزی، به‌ناچار باید چیز دیگری را از دست بدهید.

۱۴. قانون ویژگی‌ها
در برابر هر ویژگی، یک ویژگی اثرگذار دیگر وجود دارد.

۱۵. قانون صداقت
هنگامی که شما امتیاز منفی را می‌پذیرید، مشتری یک امتیاز مثبت به شما می دهد.

۱۶. قانون حرکت جسورانه
در هر موقعیت، تنها یک حرکت نتیجه نهایی را تعیین می‌کند.

۱۷. قانون غیرقابل پیش‌بینی بودن
اگر نتوانید برنامه رقبای خود را بنویسید،نمی‌توانید آینده را پیش‌بینی کنید.

۱۸. قانون موفقیت
موفقیت معمولا غرور می آفریند و غرور به شکست می انجامد.

۱۹. قانون شکست
باید در انتظار شکست بود و آن را پذیرفت.

۲۰. قانون سر و صدا
شرایط در بیشتر موارد بر عکس چیزی است که در مطبوعات درج می شود.

۲۱. قانون شدت
برنامه های موفق مبتنی بر مد نیستند، بلکه بر پایه روندها تنظیم می‌شوند.

۲۲. قانون منابع
بدون پول کافی هیچ ایده ای به نتیجه نمی رسد.

تبدیل شدن به یک برند در کسب و کار مانند کاشت، داشت و برداشت درخت گردو است

در سرزمین چاپ پول بدون پشتوانه
در سرزمین تبدیل دستوری نرخ ارز
در سرزمین تورم همیشگی و کاهش خرید قدرت ریالی و کوچک شدن رزق
در سرزمین رکود و تحریم های زنجیروار داخلی
در سرزمین سفته بازی ویژه خواران در فرصت های بازار
چه باید کرد از این همه بلا حاصل گروهی حاکم خادم همیشه در صحنه ملت !!!!!
باید سبک زندگی را در هزینه و فایده به دلار تغییر داد
یعنی : در مدیریت هزینه خود به دلار محاسبه کنید و به شدت مدیریت انقباضی داشته باشید و در درآمد سازی سعی کنید درآمدهای ارزی از بستر تجارت الکترونیک و یا صادرات و واردات برای خود ایجاد کنید
حتما در خانواده ، دوستان ، محله جمع سپاری منابع را برای ساخت سیستم کسب و کاری و درآمدزایی افزایش بدید
سیستم های کسب و کاری را از کارمندی ثابت به مجموع کارآفرینان سازمان چابک نمایید

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست