کارگاه یک روزه نحوه ی راه اندازی و توسعه کسب و کار های مرتبط با معماری

کارگاه یک روزه نحوه ی راه اندازی و توسعه کسب و کار های مرتبط با معماری

پرزانته و برندینگ در معماری

سه شنبه -۱۴ بهمن ۹۹
۱۷:۳۰ – ۹:۳۰
مدرسین دوره :

نوید عطروش
– معمار و دیجیتال آرتیست

امیر نیکدل
– معمار و مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار
– موسس استودیو دیزاین نیکدل

ظرفیت محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی

ثبت نام از طریق:
https://evnd.co/m8mrF

تخفیف ویژه در صورت ثبت نام زودهنگام

محل برگزاری کارگاه:
شیراز، بلوار مدرس، بلوار آزادگان، کارخانه نوآوری شیراز

عضویت در کانال تلگرام معماران شیراز:
https://t.me/ShirazArchitects

✅ علی اکبر نریمانی: مسلح شدن به دانش کسب و کار اینترنتی باید برای همه صنوف اتفاق بیفتد

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش تهران با استقبال از فعالیت کسب و کارهای نوین و مجازی در تمام دنیا بیان داشت: امروزه نمی نمی‌توانیم در مقابل تکنولوژی و فناوری روز مقاومت کنیم این سیل عظیم تکنولوژی تمامی علوم قدیمی و گذشته را با خود خواهد برد بنابراین مسلح شدن به چنین علمی باید برای همه صنوف اتفاق بیفتد.

علی اکبر نریمانی بیان داشت: در همین ارتباط با سیستم اسنپ در خصوص اسنپ فود مذاکراتی را انجام داده ایم همچنین با افراد متبحر در این حوزه به گفتگو نشستیم تا بتوانیم اعضای اتحادیه را با این مجموعه ها آشنا نمائیم.

او تاکید کرد: اعضای این اتحادیه کاملا در جریان فعالیت های کسب و کارهای نوین بخصوص پس از شیوع ویروس کرونا قرار گرفتند اما باید بسترهای لازم برای فعالیت این عزیزان فراهم شود. نباید اجازه بدهیم افرادی که در این خصوص از تبحر کافی برخوردار نیستند بتوانند گوی سبقت را از متبحران بربایند. باید بستر فعالیت برای افرادی فراهم شود که دارای پروانه کسب هستند و شناسنامه کار دارند.

نریمانی افزود: سال گذشته وزارت صمت با در اختیار قرار دادن گوشت مناسب و کیفیت خوب به اتحادیه چلوکباب و چلوخورش این اتحادیه و اعضا را در راستای سرویس دهی به مردم عزیز کشورمان یاری نمود امیدوارم امسال نیز این مواد اولیه که مهمترین بخش ساخت و تولید غذاست با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار اتحادیه قرار گیرد تا دین خود را به مانند گذشته به خوبی ادا نماییم.
@otaghasnafteh
مشروح خبر:
http://www.otaghasnaftehran.ir/ShowContent/92201

e9151f3b-a372-4d34-b9cb-cf7d720ca62e.jpg

شکست در بازاریابی، نعمتی بسیار بزرگ

دیوید گاگینز در کتاب خود به نام «نمی‌توانی به من آسیب بزنی ، می‌گوید:

در زندگی هیچ نعمتی به اندازه شکست، مورد غفلت و چشم‌پوشی واقع نشده است

من بارها از این نعمت بهره‌مند شده‌ام و آموخته‌ام به شکست‌هایم عشق بورزم

زیرا اگر شکست‌های‌تان را به خوبی کالبدشکافی کنید، سرنخ‌هایی خواهید یافت که کجا به اصلاحات نیاز دارید و چطور در نهایت به هدف‌تان می‌رسید

نظرات گاگینز کاربرد گسترده‌ای در بازاریابی، به خصوص در دو موضوع «معرفی محصولات جدید و «جذب مشتریان ناراضی دارد

طبق گزارش دانشگاه هاروارد، بیش از 95 درصد از محصولات جدیدی که در آمریکا معرفی می‌شوند، شکست می‌خورند. ولی آیا شرکت‌ها دست از خلاقیت و معرفی محصولات جدید بیشتر می‌کشند؟ قطعا خیر، چون به خوبی می‌دانند که شکست، مقدمه‌ای بر پیروزی است و اگر خلاقیت نداشته باشند، در نهایت از بازار حذف می‌شوند

شرکت‌های حرفه‌ای همچنین می‌دانند مشتریان ناراضی‌شان، مهم‌ترین منبع یادگیری هستند، چون خطاها و روش اصلاح آن را به شرکت نشان می‌دهند

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست