نیاز به همکاری دانشجوی آیتی و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (مارکتینگ)
در جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی
حوزه فعالیت:
1) رفع مشکلات سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی در حوزه آی تی
شرایط نیروی انسانی مورد نیاز:
تحصیلات: دانشجو
زمان کار: پارهوقت (یک روز در هفته)
رشته مورد نظر: کامپیوتر
مهارتها: تسلط بر تمام نرم فزارهای شبکه
2) ارائه خدمات مارکتینگ به بخشهای گوناگون سازمان، به ویژه بازاریابی آموزشی
شرایط نیروی انسانی مورد نیاز:
تحصیلات: دانشجو
زمان کار: پارهوقت
رشته مورد نظر: مدیریت بازرگانی
نحوه ارسال رزومه:
studentcity@acecr.ac.ir
(لطفا نوشته شود: جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی)
شرایط بررسی روزمهها عضویت در سازمان دانشجویان است.
بانک دی 1700 میلیارد ریال تسهیلات به کادر درمان و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت کرد
بانک دی که از تابستان سال جاری حمایت جدی از کادر درمان و کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا را در دستور کار قرار داده، تا کنون بیش از یک هزار و 745 میلیارد ریال تسهیلات به جامعه هدف این طرح پرداخت کرده است.
به گزارش روابطعمومی بانک دی، مهدی پورمهر، رییس اداره بازاریابی بانک دی با اعلام این خبر گفت: این میزان منابع در قالب تسهیلات یا کارت اعتباری به صاحبان کسب وکارهای آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا و نیز فعالان نظام سلامت کشور و کادر درمان پرداخت شده است.
وی با بیان این که این اقدام به منظور قدردانی از فعالان اقتصادی و نیز عمل به مسئولیت اجتماعی بانک دی عملیاتی شده است، اظهار کرد: بانک دی با طراحی بسته حمایتی ویژه اقشار مختلف، تلاش میکند در روانسازی فعالیتهای اقتصادی کشور نقش خود را ایفا کند.
رییس اداره بازاریابی بانک دی افزود: پرستاران، بهیاران، کارکنان شاغل در بیمارستانها، درمانگاهها و مراکز سلامت و کارکنان شاغل در حوزه سلامت (بیمارستانها، کلینکها، آزمایشگاهها و …) با ارائه معرفینامه رسمی و گواهی اشتغال به کار از مراکز متبوع میتوانند از طرح بسته حمایتی بانک دی بهرهمند شوند.
به گفته پورمهر، بسته حمایتی از آسیبدیدگان ویروس کرونا در قالب کارت اعتباری و تسهیلات رفع احتیاجات ضروری خانوار در اقساط 36 ماهه تا سقف 500 میلیون ریال، قابل پرداخت است.
متقاضیان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح به سایت بانک دی به نشانی: Day24.ir
مراجعه کرده یا با مرکز ارتباط با دی از طریق شماره تلفن28930 ارتباط برقرار کنند.
@DayBank24
#بانک_دی
#کسب_و_کار
#فروشگاه_داری
#فروش_موفق
آیا می توان فروشگاهی با چیدمان ضعیف را موفق دانست؟
آیا می توان تاثیر فروشندگان خسته و بی رمق را در فروش نادیده گرفت؟
آیا می توان تبلیغات کسل کننده و غیرجذاب را عاملی برای فروش بیشتر در نظر گرفت؟
فروشگاه محیطی بسیار حساس است، تفاوتی ندارد فروشگاه پوشاک باشد یا مواد غذایی، هایپر باشد یا فروشگاه زنجیره ای یا تک شعبه ای.
هر فروشگاهی می تواند منبع درآمد فوق العاده باشد برای شما اگر:
برنامه ای برای فروش داشته باشید.
کارمندان و فروشندگان متناسب و خوشرو و علاقهمند انتخاب کنید.
چیدمانی متناسب با محصول و استانداردها فراهم کنید.
شیوه تامین و پروسه لجستیک را بهینه سازی کنید.
برای فروشگاه استراتژی مشخص داشته باشد.
فروشگاه داری امروزه ابتدا علم است و سپس تجربه!
◀ آموزشهای بازاریابی
کانال خبری انجمن اسباب بازی و پولیش تهران