مبحث آموزشی تبیین روشهای آموزشی نوین کارآفرینی و اشتغال زایی در محیط کسب و کار جوامع محلی

مبحث آموزشی

تبیین روشهای آموزشی نوین کارآفرینی و اشتغال زایی در محیط کسب و کار جوامع محلی :

وقتی سخن از حمایت دولت از محیط کسب و کارها میشود در واقع از تمام جنبه های حمایت های #سخت افزاری و #نرم افزاری دولت از سرمایه گذاران ، کارآفرینان و خوداشتغالان در #اکوسیستم کسب و کار ملی و جوامع محلی کشورمان بطور متوازن و متقارن سخن باید گفت .

– باید بینش مدیریت های #انتزاعی ، بخشی نگر و غیر سیستماتیک را از اذهان مدیران ارشد سیستم اقتصادی کشورمان ، از اذهان مدیران میانی و تک تک کارشناسان برنامه ریز و مجریان در سطح کلان #ملی و #دستگاههای دولتی و در سطح بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی پاک نمود و همه هموطنان عزیز را با #روش ها #رویه ها و سیستم های نوین کارآفرینی ، اشتغال زایی و فعالیت های اقتصادی با روشهای ،علمی – کاربردی با #مفاهیم فرهنگ کار مولد و #مشاغل سالم و مفید که در ساختن آینده بهتر و حفظ محیط زیست #سبز و رسیدن آحاد شهروندان در سایه #امنیت و آرامش شغلی و رسیدن به رفاه عمومی و درآمد پایدار منتج میشوند در دوره های آموزش عمومی و فراگیر در روستاها و شهرها به روش #استارتاپی آشنا نمود و #زنگار پلید #اقتصاد دلالی و مبتنی بر زمین خواری و دور زدن قوانین و مقررات و… را طی حمایت از قوانین مصوب مترقی و حامی گسترش متوازن محیط کسب و کار کشور خصوصا ترغیب اجرای متوازن اصول ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی و سایر قوانین مصوب مترقی و نیز حمایت از طرحهای #نوآورانه و #آینده نگر کارشناسان دولت و نمایندگان محترم مجلس در ادوار مختلف و تقدیر از قضات شریف و مسئولین محترم قوه قضاییه که از شکل گیری و فعالیت بخش خصوصی سالم و مولد حمایت میکنند ،پشتیبانی نمود و تک تک ما بعنوان شهروندان ایرانی برای مقابله با #رکود تورمی ،غول پلید و ام الفساد #بیکاری و مبارزه با فقر مبارزه منطقی و تعاون گرایانه نماییم و تکلیف و وظیفه شرعی ، انسانی و ملی برای بذل انرژی مثبت ،چه در حرف ، چه در عمل در راستای #توسعه همه جانبه اقتصاد ملی تک تک ما ایرانی ها بر دوش خود داریم .

مهمترین گلایه و انتقاد دست اندر کاران بخش خصوصی از بخش دولتی استمرار نگاه و رویکرد سنتی و مطرود متعلق به دوران قاجاریه یعنی همان شیوه ،ارباب – رعیتی مد نظر کارشناسان دولتی به کارشناسان بخش خصوصی میباشد و علی رغم تصویب برنامه چشم انداز ۲۰ ساله و طرح #آمایش سرزمین ، متاسفانه نامتوازن و غیر استراتژیک و ناپیوستار بودن برنامه های اجرایی دولت ها ، همچنان مورد نقد جدی کارشناسان بخش خصوصی و آزاد میباشد …

پایان قسمت یازدهم‌

✅ باشگاه استارتاپ پتاف

#هفته‌نامه بُرد تخصصی دیجیتال مارکتینگ

اگر هفته اخیر فرصت نکردین کانال رو خوب چک کنین، یا تبلیغ‌هاش باعث شده محتوایی از زیر دستتون در بره، بهتریناش اینها بودن

روز جهانی بوسه و توئیت خشکشویی پاکان

شروع تبلیعات اسنپ برای سوپر اپ اسنپ

اینفوگرافی مفصل پیرامون ایمیل مارکتینگ

ادعاهای نادرست درباره سلامتی در الگوریتم جدید فیسبوک

12 نوع از انوع ایمیل های ایمیل مارکتینگ (اینفوگرافیک)

در هر ثانیه در گوگل چه می گذرد؟

چگونه موجب رشد جریانهای درآمدی شویم؟

استراتژی محتوا-محور در برابر استراتژی مخاطب-محور

نکاتی پیرامون جستجوهای صوتی

انواع محتوای دیجیتال

مشتریان بیشتر از کجا می آیند؟

فرق بین مدل های تعامل رسانه های قدیمی و رسانه های جدید

5 عمل اساسی برای داشتن استراتژی بازاریابی محتوایی فوق العاده (اینفوگرافیک)

علت های مهم اعتماد مصرف کنندگان به برندها

اشتراک گذاری استتوس واتس‌اپ در دیگر اپ‌های فیسبوک

گزارش جامع دیوار

کاربری ماهواره های موجود در فضا

اثرگذاری پوش نوتیفیکیشن (اینفوگرافیک)

بُرد تخصصی دیجیتال مارکتینگ
@DMboard

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست