طراحی سایت با تیم حرفه ای لوتوس کسب و کارتو آنلاین کن

#طراحی_سایت

با تیم حرفه ای لوتوس کسب و کارتو آنلاین کن!!!

طراحی انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری، شخصی و…

طراحی زیبا و فلت
سایت واکنش گرا
هاست باکیفیت
پشتیبانی 24 ساعته
قیمت مناسب
پیاده سازی و راه اندازی سایت در کمترین زمان

برای مشاهده نمونه کارها، مشاوره و سفارش سایت با آیدی زیر در تلگرام درارتباط باشید:

@disproj @disproj @disproj
@disproj @disproj @disproj
@disproj @disproj @disproj

#سایت_ارزان #طراحی_سایت #سایت_وردپرسی #وردپرس #سی_ام_اس_شخصی #سایت_فروشگاهی #وبسایت #سئو #سایت

آموزش اصول پایه نتورک مارکتینگ

آنچه هر نتورکری باید بداند

بازاریابی شبکه ای یا بازوریابی شبکه ای ؟

پیگیری یا سماجت ؟!!

پنج تفاوت مهم درباره پیگیری یا سماجت

1. پیگیری بخشی هدفمند از فرآیند بازاریابی و فروش است / سماجت نوعی گیر دادن غیر منطقی به مشتری است.

2. پیگیری همراه شدن بیشتر با مشتری برای رساندن او به تصمیم نهایی است / سماجت ( سیریش شدن ) روشی برای مجبور کردن مشتری به تصمیم مثبت است.

3. پیگیری ممکن است با عدم خرید مشتری همراه باشد / سماجت ( سیریش شدن ) مشتری را محکوم به خریدن میکند.

4. پیگیری رفتاری مؤدبانه و محترمانه با درک شرایط مشتری است/ سماجت ( سیریش شدن ) رفتاری یک طرفه بدون در نظر گرفتن شرایط مشتری است.

5. پیگیری مشتری را اذیت و ناراحت نمیکند / سماجت ( سیریش شدن ) ممکن است موجب دافعه افراطی مشتری بشود.

افراد لیدرنما ( زامبی های نتورک ) از نتورکرهای سمج ( سیریش و ناآگاه ) بیشتر حمایت میکنند تا نتورکرهای پیگیر و آگاه ولی شما فریب نخورید چون برای افراد لیدرنما تنها سودشان مهم است.

فراموش نکنید تنها نتیجه سماجت :

1. انتقال حس نیاز

2. نابودی اعتبار شما

3. بدنامی و ایجاد حس انزجار و جو منفی نسبت به نتورک و نتورکر.

♦ نتورک را حرفه ای و علمی کار کنید.

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست