سمت چپ: وقتی اهداف کسب و کار مستقیما در تبلیغات وارد می شود

سمت چپ: وقتی اهداف کسب و کار مستقیما در تبلیغات وارد می شود

سمت راست: وقتی اهداف کسب و کار به اهداف بازاریابی و اهداف بازاریابی به اهداف تبلیغاتی تبدیل می شود

پ.ن: وقتی از فروشگاه گوشت، مرغ، برنج و لوبیا می خرید ( اهداف کسب و کار) آنها را مستقیما سر سفره نمی برید. ابتدا آنها را خرد می کنید، تمیز می کنید در محیط مناسب مثل یخچال و فریزر قرار می دهید ( حالا تبدیل شده اند به اهداف بازاریابی) و نهایتا با توجه به شرایط و مقتضیات، در زمان مناسب غذا می پزید ( اهداف تبلیغات)

یکی از علل مهمی که می بینید برخی تبلیغات سردرگم هستند و هیچ هدف خاصی را دنبال نمی کنند این است که نه سفارش دهنده تبلیغ و نه سازنده از اهداف کسب و کاری به اهداف تبلیغاتی مشخص و دقیق نرسیده است

هنر تبلیغاتچی ها استخراج #بریف_مشتری و تبدیل آن به #بریف_خلاق است.

@alijahsh

استخدام کارشناس فروش و بازاریابی با بیمه برای گروه صنعتی انتخاب از سراسر کشور

https://iranestekhdam.ir/ p 2217980

استخدام نیروی واحد فروش کارتخوان با حقوق ثابت برای مازند گستر در ساری

https://iranestekhdam.ir/ p 2218490

استخدام حسابدار جهت شرکت گام الکتریک در ساری

https://iranestekhdam.ir/ p 2218470

استخدام مهندس عمران، گرایش مدیریت ساخت جهت کنترل پروژه در مازندران

https://iranestekhdam.ir/ p 2218836

دعوت به همکاری نماینده و بازاریاب اینترنتی در سایت مدیاسل

https://iranestekhdam.ir/ p 2219002

اولین #کانال تبلیغات استخدام مازندران
@estekhdam_shomal
اولین پیج #اینستاگرام استخدام مازندران
https://instagram.com/estekhdam_shomal

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی خودت را مطابق سیستم ما راه اندازی کن تا همان نتیجه ای را بگیری که دیگر کاربران ما گرفتند
یعنی کسب درآمد ۱، ۲، و حتی ۵ میلیون تومانی در طی ۱ماه کار کردن.
ما برای شماشرایط آموزشی رایگانی را تهیه کرده ایم که از طریق آن میتوانید یاد بگیرید چطور عملا ۵میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشید.
حتما تا الان کارهای زیادی را به شما پیشنهاد داده اند از قبیل بازاریابی، فارکس، بورس، کلیک روی تبلیغات، زیرمجموعه گیری و …
مطمئن هستیم هیچکدام از موارد بالا نتوانسته شما را به خواسته ی مورد علاقه تان یعنی کسب درآمد از اینترنت برساند،
پس چرا امروز سیستمی که تست شده، بررسی شده و از همه مهمتر نتیجه زا بوده را امتحان نمیکنید؟

کشتار جمعی کسب و کار

به اقتصادهای جهان نگاه کنید. چین از ویرانی‌های بحران کرونا با قدرت برخاسته و آمریکا، اروپا و ژاپن هرکدام تا حدی در احیای اقتصادهای خود موفق بوده‌اند. اما هند چنین وضعی ندارد. صدها میلیون کارگر و کاسب‌کار خرده‌پا که عامل مهمی در رشد اقتصادی هند بودند، هنوز از بحران کرونا سر بلند نکرده‌اند و اقتصاد هند نیز دارد همراه با آنها سقوط می‌کند.

بر اساس نظرسنجی‌ها، یک‌سوم از کسب و کارهای کوچک و متوسط در هند امیدی به نجات از وضع فعلی ندارند و معتقدند که نوعی کشتار جمعی کسب و کار در هند رخ داده است. این در حالی است که چهار پنجم از نیروی کار هند در همین کسب و کارهای کوچک و متوسط شاغلند. کارخانه‌های نساجی، دباغی‌ها، آجرپزی‌ها و کسب و کارهای مشابه در این راستا در اقتصاد هند اهمیت زیادی ایفا کرده‌اند.

تا همین چند سال پیش، هند با جمعیت ۱.۳ میلیارد نفری‌اش یکی از پررشدترین اقتصادهای بزرگ جهان بود و رشدی بالای هشت درصد داشت. اما آمار دوران کرونا ظاهرا تمام این آمال و آرزوها را نقش بر آب کرده است.

با گذشت زمان مشخص خواهد شد که هند در میان اقتصادهای بزرگ جهان بیشترین صدمه را از بحران کرونا خورده است و حتی ممکن است روزهای بدتری برای اقتصاد هند در راه باشد. شرکت‌های هندی در این دوران زیر بار بدهی‌های بسیار شدیدی رفته‌اند و ممکن است این وضع وخیم‌تر هم بشود. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها احتمالش هست که رشد اقتصادی سالانه هند ظرف پنج سال آینده باز هم روند کاهشی داشته و به ۴.۵ درصد برسد.

بیشتر بخوانید:

http://www.tccim.ir/story/ nid 67097

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست