دکتر داود زارعیان
عضو هیات داوری برنامه ESCO:

استانداردسازی در روابط عمومی، از جنس استانداردسازی کالا نیست
استانداردسازی روابط عمومی از جنس استانداردسازی کالا نیست بلکه از جنس علوم انسانی است که از سالها پیش در دنیا روی آن کار شده و نتایج آن در اختیار ماست ولی ما فرصت نکردیم آن را به دیگران برسانیم و از آن تجارب بهره ببریم اما دوستان ما در برنامه ESCO در تلاشند این مسیر را پویا کنند تا ما در جهت توسعه‌ بخش روابط عمومی از آن استفاده کنیم.
استاندارد در مدیریت سازمانی از قاعده (هفت s مکنزی) شروع می‌شود که اگر در هنه این هفت مورد به صورت هماهنگ عمل کنیم شاهد نتایج خوبی خواهیم بود متاسفانه در کشور ما نتایج خوبی نگرفتیم چون اینها با هم دیده نمی‌شوند.
برخی از این موارد مانند فرایندها در استانداردسازی روابط عمومی، اصل بسیار مهمی است.
نظام مهارت سنجی حرفه ای ESCO میتواند نقشه راه ما را کامل کند.
یکی از اهداف این همایش آشنایی با مدل مهارت‌سنجی حرفه ای با استاندارد اروپایی ESCO Standard of Competences) (European
بوده که با همکاری دانشگاه Mgunivercity پاریس برای اولین بار در ایران برگزار شده است.
#روابط_عمومی_تخصصی

0d15f670-206f-4ae1-90bd-8c1c6dd46bc5.jpg

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست