دکتر حمید شکری خانقاه مدیر دپارتمان روابط عمومی و برند ESCO و دبیر کل همایش :
جامعه روابط عمومی باید یکدست شود
همیشه این سوال مطرح است که یک روابط عمومی خوب، چه معیارهایی دارد؟ بعضی میگویند چه استانداردهایی را باید لحاظ کرد؟
این یک مطالبه گفتمانی است و ما باید به این موضوع فکر کنیم که در برابر چالش های جدید، چه ویژگیها و استانداردهایی را باید داشته باشیم؟ سوال اصلی این است که در روابط عمومی ما چه میگذرد؟
چند درصد از فعالان این عرصه در موقعیت حرفهای مناسبی برای کار موثر در این حوزه هستند و از شایستگیهای لازم بهره مندند؟
باید از خودمان آغاز کنیم و برای حرفه ای شدن و تخصصی عمل کردن هر فعال و علاقمند و شاغل در این حرفه باید به این نکته توجه داشته باشد که از خودمان آغاز کنیم
در روابط عمومی ها تمام معیارهای شایستگی مهارتی ، دانشی و عملکردی را مدون شود و از طریق قانونی معیارهای تخصصی مدیریت روابط عمومی استاندارد را با مدلهای جهانی پیاده سازی کنیم.
مشارکت در برنامه مهارت سنجی حرفه ای با استاندارد اروپایی ESCO کمک به فراگیری سواد شایستگی در مولفه های دانشی مهارتی آن است.
#روابط_عمومی_تخصصی
شکری خانقاه: اجتماعی سازی خبر، لازمه ارتباطات هوشمند است/ منشور ملی ارتباطات تدوین می شود
شفقنا رسانه- استاد دانشگاه و مدیر دپارتمان ارتباطات و روابط عمومی، برنامه مهارت سنجی حرفه ای اروپایی ESCO در ایران یکی از کارکردهای مهم روابط عمومی هوشمند و حرفه ای را «مدیریت روابط اجتماعی برشمرد و گفت: یکی از الزامات این حوزه، اجتماعی سازی خبر و توجه به مولفه های اعتماد سازی، شفافیت، توسعه حوزه عمومی، دیالوگ، توسعه ارتباطات درون و برون سازمانی می باشد. به زودی منشور ملی ارتباطات با همکاری نهادهای فرادست از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین می شود.
متن کامل را در سایت بخوانید
شکری خانقاه: اجتماعی سازی خبر، لازمه ارتباطات هوشمند است/ منشور ملی ارتباطات تدوین می شود
اجتماعی سازی خبر لازمه ارتباطات هوشمند است/ نظام ملی ارتباطات تدوین می شود
https://kurdpress.com/fa/5101/
@KurdPressCom
مدرس دانشگاه: اجتماعی سازی خبر لازمه ارتباطات هوشمند است/ نظام ملی ارتباطات تدوین می شود
شرح خبر:
https://upna.ir/ p 118889
#پایگاه_خبری_دانشگاه_پیام_نور
@upnanews