جام مقدس بازاریابی: شخصی سازی دیجیتال در مقیاس

جام مقدس بازاریابی: شخصی سازی دیجیتال در مقیاس

◀ اگر شخصی سازی به‌طور صحیح انجام شود، طول عمر مشتری افزایش می‌یابد و درگیری و وفاداری مشتریان با انتقال پیام‌های مناسب که مبتنی بر پیش‌بینی آنچه مشتریان واقعا می‌خواهند است، بهبود می‌یابد.
شخصی سازی هزینه‌های جذب مشتری را بیش از ۵۰ درصد کاهش می‌دهد، درآمدها را بین ۵ تا ۱۵ افزایش می‌دهد و کارآمدی هزینه‌های بازاریابی را بین ۱۰ الی ۳۰ درصد بهبود می‌دهد.

این مقاله ۴ گام را برای موفقیت شخصی سازی دیجیتال

متن کامل مقاله:
https://weblogibc-co.com/personalization-2/
#بازاریابی #تکنولوژی_بازاریابی #شخصی_سازی

مشاوران کسب و کارهای بین المللی (IBC)
@IBC_CO

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست