توریسم حلال :صنعتی 137 میلیارد دلاری

توریسم حلال :صنعتی 137 میلیارد دلاری
رتبه اول:مالزی
رتبه دوم: ترکیه
فرانسه ، انگلیس، و ژاپن آماده ورود به این بازار 100میلیارد یوری هستند.
انگلیسی ها و آلمانی ها در برخی هتل ها جهت قبله را مشخص کرده یا حتی نماز خانه برای میهمانشان تدارک دیده اند.که مشتریان لوکس اعراب خلیج فارس را برای گذراندن ایام گرم تابستان و یک ماه رمضان خنک به شهر گران لندن کشانده است.
فرانسه نیز به خانواده های مسلمان پیشنهاد شرکت در تور های حلال را می دهد.این خانواده ها در زمان حضورشان در فرانسه در هتل هایی که مصرف مشروبات الکلی ممنوع، با وعده های غذایی حلال، استخرهای شنای غیر مختلط، محل هایی برای اقامه نماز، اقامت خواهند داشت.
سهم ایران از بازار پر سود کجاست؟

مسیر تازه در تجارت

صادرات مجدد می تواند راه جدیدی برای سودهای کلان حوزه صادرات باشد به شرط اینکه نسبت به شرایط کشور هوشمندانه عمل کرد

آینده ای پایدار ، مقیاس پذیر و تکرارپذیر در اکوسیستم کسب و کار ایران متعلق به کسب و کارهایی با درآمد ارزی و بازارهای فرامرزی است
هوشمندانه صادرات کنیم

دوستان من اهمیت به مشتریان حتی برای بسیاری از کسب و کارها و حتی اساتید ایرانی به هیچ وجه اهمیتی ندارد من در دوران دانشجویی شیفته نگرش و کارکرد اساتید داخلی و بین المللی بودم یک سوال برای اساتید داخلی و خارجی فرستادم . سوال این بود چطور می توان به سرعت به یک برند فراگیر بین المللی تبدیل شد؟ جالب است اساتید داخلی که هیچکدام جوابی ندادند و یک مورد هم تقاضا یه مبلغ عجیب برای برگزاری جلسه توجیه من کردند اما برای یه استاد بین المللی که در همایش ها ایران شرکت کرده بودند فرستادم ظرف هفتاد و دو ساعت جواب داده بودند جالبه که جوابها تصویری و به صورت اینفو گراف متحرک بود و یک جواب به صورت متنی بود که در کنارش یک فایل صوتی هم فرستاده بود برای توضیحات بیشتر
در مورد كسب و كارهای ایرانی و خارجی هم بارها برام تکرار شده که برند ایرانی انگار حوصله ای برای جواب دادن به پرسشها و تقاضاهای مشتریان خود ندارند اما کسب و کارهای خارجی به صورت دقیق به سوال و تقاضا شما پاسخ می دهند .

هوشمندانه صادرات کنیم

آیا می دانید طبق پیش بینی های برنامه ای سازمان توسعه تجارت باید پایان سال ۱۴۰۰ به صد میلیارد دلار صادرات غیر نفتی می رسیدیم اما فرسنگ ها فاصله داریم چرا؟
زیرا دولتی ها و فعالان خصوصی خودشان را غرق تولید فرایندها و همایشها ، نشست ها ، رویدادها داخلی و خارجی کردند بدون آنکه به نیازهای مشتری و بازارهای هدف و رفتار رقبا فکر کنند
باور کنید این همه همایش ، کارگاه ، نشست های تجاری ، نمایشگاه ، شوروم ، سایت ، موسسات و مدارک متخصص ساز صادراتی ، سفرهای کسب و کاری برای رسیدن به هیچ و باخت به رقبا است و جیب مدعیان را پر می کند
جیب مادی و یا جیب اجتماعی ایشان را

غفلت کردند از ایجاد زنجیره تامین و ارزش قوی صادرات

بعد افغانستان حالا ترکیه هم مدعی جدی زعفران شد ، علی برکت الله، ماشالله

آقایان و بانوان مدعی صادرات !!! با پویش ملی ، شتاب دهنده ، وبینار ، نمایشگاه ، نشست ، رویداد دهان پرکن بی اثر مشغول باشید

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست