به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، در دنیای رقابتی امروز پاسخگویی سریع به مشتریان، یکی از عوامل برتری یک کسب‌وکار در مقایسه با سایرین است

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، در دنیای رقابتی امروز پاسخگویی سریع به مشتریان، یکی از عوامل برتری یک کسب‌وکار در مقایسه با سایرین است. امروزه مشتریان از کسب‌وکارها انتظار دارند که در هرساعت از شبانه‌روز با استفاده از هر کانال ارتباطی پاسخگوی مشکلات و خواسته‌های آن‌ها باشند. به همین منظور کسب‌وکارها همواره به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند روند پاسخگویی به تماس‌ها را بهبود بخشیده و با کاهش زمان انتظار و راهنمایی درست تماس‌گیرندگان، آن‌ها را به مشتریان بالقوه تبدیل کنند و مشتریان فعلی خود را نیز حفظ کنند.
شرایطی را تصور کنید که یکی از نیروهای شما به دلیلی در دفترکار حضور ندارد. مشتری تماس می‌گیرد و برای حل یک مشکل لازم است حتما با همان کارمند صحبت کند. اما تلفن همراه او پاسخگو نیست و مشتری ناراضی پشت خط منتظر است. قطع تماس و درخواست تماس مجدد ممکن است موجب نارضایتی بیشتر و از دست دادن مشتری شود. در چنین شرایطی به یک ابزار ارتباطی نیاز است که ارتباط کارمندان با سازمان را حتی در صورت عدم حضور در سازمان یا دورکاری حفظ کند. اما با چه سرویس تلفنی هیچ تماسی از دست نخواهد رفت؟
پیشنهاد ما سرویس تلفن ابری نکسفون است. تلفن ثابت نکسفون پرو (https://nexfon.ir/nexfon-landing/ utm_source daneshjoo&utm_medium referral&utm_campaign bahman99&utm_content 99.11.14) راهکاری مبتنی بر فناوری Hosted PBX است که دسترسی افراد به تماس‌ها را با استفاده از هر دستگاه متصل به اینترنت فراهم می‌کند. زمانی که یک کسب‌وکار از سرویس تلفن ابری استفاده می‌کند، کارمندان می‌توانند در هر مکانی که هستند با اتصال دستگاه هوشمند (تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و …) به اینترنت، به تماس‌های سازمانی دسترسی داشته باشند و حتی با شماره ثابت سازمان تماس‌های خود را برقرار کنند. تلفن ابری نکسفون مبتنی بر ابر بوده و نیاز کسب‌وکارها به خرید تجهیزات و سرور و صرف هزینه برای نگهداری و به‌روزرسانی سیستم VoIP را از بین برده است.
یکی از مسائل حائز اهمیت حریم شخصی کارمندان است. در صورت لزوم ممکن است به عنوان یک راهکار موقت بتوان شماره داخلی را به شماره همراه کارمندان دایورت کرد، اما فرد برای تماس خروجی مجبور است تا با شماره شخصی خود تماس برقرار کند که علاوه بر غیر حرفه‌ای به نظر رسیدن کسب‌وکار، حریم خصوصی کارمند را از بین می‌برد. تلفن ابری نکسفون بدون نیاز به دایورت، به آسانی از طریق اپلیکیشن موبایل در دسترس است و می‌توانید شماره داخلی را بر روی دستگاه کارمند تنظیم کنید. در نتیجه کارمندان می‌‌توانند با شماره داخلی خود با همکاران و مشتریان در ارتباط باشند.
 
از دیگر مزیت‌های تلفن ابری نکسفون (https://nexfon.ir/nexfon-landing/ utm_source daneshjoo&utm_medium referral&utm_campaign bahman99&utm_content 99.11.14) به منظور بهبود روند پاسخگویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
تماس مستقیم با شماره‌های داخلی
کاهش هزینه‌های مکالمه تا ۶۰٪
فکس آنلاین
سیستم تلفن گویا (IVR)
صف و گروه تماس
امکان ساخت دفترچه تلفن
دسترسی از طریق پنل وب و اپلیکیشن
کنفرانس صوتی
انتقال تماس یا Call Forwarding
 
برای کسب اطلاعات بیشتر از سرویس نکسفون پرو، فرم مشاوره رایگان (https://nexfon.ir/free-consultation-form/ utm_source daneshjoo&utm_medium referral&utm_campaign bahman99&utm_content 99.11.14) را تکمیل نمایید تا واحد فروش نکسفون در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست