بازاریابی : هنوز معلولها و روشها و فرم ها در بازاریابی بر علتها وسیستم ها در کشور ما ارجحیت دارد

بازاریابی : هنوز معلولها و روشها و فرم ها در بازاریابی بر علتها وسیستم ها در کشور ما ارجحیت دارد دوستان امروزه محصول و بازاریابی آن مهم نیستند که خیلی ها ارتش بازاریابی و فروش ایجاد می کنند بلکه امروزه باید روش بازاریابی ما مبتنی بر بازاریابی اجتماعی باشد ما باید حس و تجربه مشتریان هدف ر ا که امروز از آنها به مخاطب یاد می شود بازاریابی کنیم تا ما در بازار رنگین کمانی انتخاب کنند امروزه شرکتها در رویدادهای اجتماعی به دنبال مخاطب میگردند و قبل رفتن در قفسه ها مشتریان با آن محصول همذات پنداری می کنند و خودشان گسترش دهنده برند مورد اقبالشان در جامعه هستند متاسفانه در جامعه ایرانی همه دنبال شکل و فرم و ساختار هستند در حال که روی خود مشتری متمرکز نمی شوند البته تمرکز روی مشتری از طریق بازاریابی فرمیک شکل نمی گیرد بللکه باید مشتریان و حسشان را با خود تان همراه کنید و در کنار این برندها باید حرف تازه ای برای گفتن داشته باشند و کلید واژه تمایز را بتوان در ایشان پیدا کرد تا زمانی که در عصر تولید هستیم و اهمیت برند را درک نکردیم بازار به بازار باید قافله را ببازیم

چرا دولت امریکا نتوانست هواپیما بسازد،ولی دو تعمیرکار دوچرخه توانستند؟

رشد اقتصادی ناشی از کارآفرینانی است که پول خود را ریسک می‌کنند،
نه سیاستمدارانی که پول شمارا ریسک می‌کنند!

تا زمانی که نگاه ما در ایران به دولت و حاکمیت هست هر روز بدتر از دیروز

در طول روز با افراد بسیاری حرف می زنم و سعی می کنم با کمک خودشان شوق و استعدادهایشان را باور کنم اولین مشکل افراد غرور فکری و باوری است که به سختی درک می کنند باورهایشان اشتباه است و باید تمام فرم گذشته را بشکنند و بی فرم شوند دومین مشکل افراد این است به شدت با خودشان و توان روحی و جسمیشان بیگانه هستند سومین مشکل افراد این است بسیار تن آسا و مصرفگرا فکری هستند و قدرت تحلیل داده ها و اطلاعات را ندارند چهارمین مشکل افراد این است که بیشتر به سیر آموزشی و تحقیقی اهمیت می دهند تا پرورش مهارتهای رفتاری و ذهنی و حرفه ای پنجمین مشکل افراد این است که بسیار به ابزار ، بستر، سرمایه ریالی اهمیت می دهند ولی اهمیتی به تفکر سیستمی و تولید سیستم در زندگی خودشان نمی دهند ششمین مشکل افراد این است که دنبال شوق بازار هستند به جای پیروی شوق و علاقه خودشان و هفتمین مشکل افراد در این است که سبک زندگی هدفمندی ندارند و به جای ارزش زندگی و فقط دنبال پول هستند

چیزی که باید در مورد روزگار
کسب و کار مدیر را نگران کند

این است که به کارکنان یاد بدهد
هر کس به سود خود فقط رضایت دهد چطور ؟ با خوی ارباب ، رعیتی مدیران ارشد

کسب و کار ، ١٠٪‏ آنچه برایمان اتفاق میفتد
و ٩٠٪‏ چگونگى واكنش ما به آن است

برای اینکه جز طبقه بزرگ بی مصرف جهانی با ورود اتوماسیون در 2030 نباشید حتما مهارت های نرم و صنایع نرم را جدی بگیرید

فرایندهای خردمندانه و هوشمند ، اندوخته اى ماندنى دارایی ساز برای کسب و کارتان است

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست