بازاریابی عصبی ( نورومارکتینگ )

#بازاریابی عصبی ( #نورومارکتینگ )
نشست 1096 #وبینار رایگان برای اعضا گروه #مدیران_حرفه_ای … #انجمن_صنفی مدیران … @hrmsupergroup
تهسیلگر:دکتر فریبا معدنی پور
تاریخ:چهارشنبه هشتم بهمن ماه ساعت 21 تا 22:30
https://t.me/hrmSupergroup/478705

بازاریابی عصبی و تعاریف
تفاوت ان با بازاریابی سنتی
تکنیک های نورومارکتینگ
مغز و رابطه ان با بازاریابی
برندسازی

لینک ثبت نام و شرکت در وبینار
onlineamoozan.ir/c/24587

تجمیع بیش از یکهزار نشست تخصصی
https://t.me/HRMIR
shoghl.org
linkedin : https://b2n.ir/linkhrm
Instagram : https://b2n.ir/instmahjoub
Twitter : https://b2n.ir/twitmahjoub

بازاریابی که به عنوان یک فرایند مدیریتی که مسئول شناسایی، پیش بینی و برآورده کردن نیازهای مشتری به یک روش درآمدزا است ، تعریف میشود ، یک ابزار تاکتیکی در کسب و کار شما به شمار میرود.
در واقع بازاریابی یک بخش جدانشدنی از برند سازی است. اگر تحقیقات لازم برای برند سازی انجام بگیرد ، سرمایه ای که در آن صرف میشود به سرعت باز خواهد گشت و مخصوصا اگر فرایند آن نیز به خوبی صورت گیرد ، اطمینان داشته باشید که مشتری خود را می شناسید و نیاز های او را برآورده می کنید و همچنین کسب درآمد می کنید.
بازاریابی اساسا ابزاری است که برای جذب مشتریان و حفظ ارتباط با آن ها ضروری است.
برند سازی را می توان چیزی بسیار بزرگتر از بازاریابی دانست ، برند سازی بیان حقیقت و ارزش های سازمان یا واحد تولیدی است و شاخصه ها ، ارزش ها و ویژگی های متضمن شرکت را نشان میدهد.
برند شما چیزی فراتر از یک لوگوی خوب یا وبسایتی است که طراحی زیبا دارد ، برند شما چیزی است که موجب تمایز محصول شما با محصولات مشابه موجود در بازار میشود.

*با نات کالا جهانی شوید*
ما را دنبال کنید
Instagram: https://www.instagram.com/nutkala_official

Telegram: @nut_kala

Website:www.nutkala.com

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست