بازاریابی دیجیتالی نکات هتل

#بازاریابی_دیجیتالی
#نکات_هتل
#راهکارها

#Digital_Marketing
#Hotels_Tips

Digital Marketing Tips for Hotels

نکات بازاریابی در هتلداری در سال 2021

2 ⃣ Omnichannel means optimizing multiple channels across the traveler journey based on audiences and devices types

2 ⃣ چند کاناله بودن بدین معناست که یک بازاریاب باید بتواند چندین کانال در راستای سفر مهمان و بر اساس مخاطبان کانال و نوع دستگاه مورد استفاده (تلفن همراه، لب تاب و …) را بهینه سازی کند.

در داده های نظام مند، جستجوهای اینترنتی و هم افزایی های مجازی، میان کانالهای پولی و کانالهای اصلی، اعمال نفوذ کنید.

با توسعه محتوای بومی، بخش پاسخ به سوالات متداول، بهینه سازی راهنما و دسترسی سایت و تکنولوژیهایی از قبیل AMP ( افزایش سرعت ارائه محتوا با استفاده از کدهای ساده HTML)، تجربیات موثر و فزاینده ای برای مشتری ایجاد کنید.

با روشهای معنادار و موثر از طریق پاسخ نظرسنجی آنلاین، پرسش از مخاطبین و تفویض اختیار سایت به همکاران، بیشتر با مهمانان و مراجعان خود آشنا شوید.

@Ultimate_Hospitality

ارتباط با ما

@HospitalityNtourism

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست