امیرنیکخواه مستراکسپورتر مدرس

#امیرنیکخواه
#مستراکسپورتر
#مدرس
#مشاور

شرکت ها هنگام تحقیق و تولید کالای جدید، اغلب به شدت به تحقیقات فنی و آزمایشگاهی خود اتکا می کنند. اما تکوین و تولید موفقیت آمیز کالای جدید، مانند بقیه امور بازاریابی با آگاهی کامل از نیاز و فایده مورد نظر مشتریان آغاز می شود. تکوین و تولید کالای جدید مشتری محور بر جستجوی روش های جدید برای حل مشکلات مشتریان و ایجاد بهره مندی های هرچه بیشتر خوشایند آنها، تأکید دارد.

بررسی ها نشان داده است که بیشتر کالاهای جدید موفق، آنهایی هستند که متمایزند، مشکلات عمده مشتریان را بهتر حل می کنند و برای آنها بهترین و بیشترین پیشنهادهای مجاب کننده را در زمینه فایده رسانی دارند.

@nikkhah_consulting
www.amirnikkhah.com

Instagram: https://instagram.com/nikkhah_consulting

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست