امروزه ارتباط بازاریابی یکپارچه یا همان IMC نقش بسیار مهمی در انتقال پیام برند به مخاطب دارد.
ارتباطات بازاریابی تمامی کانالهای اصلی بازاریابی را هماهنگ و یکپارچه میکند و اگر به درستی اجرا شود باعث حس اعتماد و وفاداری مخاطب میشود.
اهداف اصلی IMC :
برقراری ارتباط
ایجاد حس رقابت
متقاعد کردن مشتری
شما کدام یک از ابزارهای ارتباط بازاریابی یکپارچه را برای سازمان خود استفاده میکنید ؟
راه های ارتباطی ما با شما:
وبسایت
www.herfehplus.ir
اینستاگرام
Instagram.com/herfehplus
شماره تماس
021-8506
@herfehplus
#حرفه_پلاس