آموزش اصول پایه نتورک مارکتینگ

آموزش اصول پایه نتورک مارکتینگ

آنچه هر نتورکری باید بداند.

اندیشه و نگرش و ویژن در بازاریابی شبکه ای

هر اتفاقی که در زندگی انسان رخ میدهد ، محصول اندیشه و نگرش اوست.

بنابراین اگر بخواهید سرنوشت خود را تغییر دهید ، میبایستی از اندیشه و نگرش خود آغاز کنید.

در ابتدا نیازهای اولیه موفقیت در بازاریابی شبکه ای را بررسی خواهیم کرد. از آنجایی که اگر قبل از این که کار را شروع کنید اشتیاقی به آن نداشته باشید ، به هیچ وجه به مقصد نخواهید رسید. 

موفقیت بیشتر ناشی از دیدگاه است تا توانایی ابتدا باید چهارچوب ذهنی مناسبی در رابطه با خودمان ، قدرت تجارتمان ، اهداف و باورهایمان داشته باشیم .

بهترین سال شما در بازاریابی شبکه ای سالی نخواهد بود که در آن بیشترین پول را به دست می آورید ، ( زمانی است که حس ارزش قائل شدن برای خود را درک کنید ) .

به عنوان مثال فردی که در یک خانواده فقیر به دنیا می آید و با الگوها و ساختارهای فقر محورانه پا به سن میگذارد ، ناخواسته این تفکر و باور در وجودش شکل میگیرد که یک انسان فقیر است. در نتیجه این طرز تفکر ، او را از اندیشیدن به مسائل بزرگ مثل : قدرت ، شهرت ، ثروت های مادی و معنوی باز می دارد. این فرد خود را قربانی یک چارچوب ذهنی نادرست کرده است در صورتی که انسان ها به آن چیزی تبدیل میشوند که روزی آن را باور داشته اند .

بیشتر ما به خاطر جذابیت درآمد کلان به بازاریابی شبکه ای پیوسته ایم. این مساله که ما میتوانیم قدرت خودمان را از طریق قدرت تصاعد و از طریق صدها هزار نفر افزایش دهیم ، بسیار جذاب و خواستنی است. با این حال قدرت ارزش قائل شدن برای خود از همه این ها بیشتر است .

علاوه بر این تجارت در هر شغل مستقل دیگری ، اساس موفقیت و پیشرفت اجزایی درونی چون نگرش و چارچوب ذهنی مثبت و صحیح ، اعتقاد و باور قلبی ، داشتن هدف و متعهد بودن به آنها ، اشتیاق و میل شدید است که در ادامه به بررسی این اجزا خواهم پرداخت.

پس در ابتدا باید چارچوب ذهنی و نگرشی صحیح را برای آغاز به کار در خود ایجاد کنید و با انگیزه به سمت موفقیت قدم بردارید.

نگرش صحیح یا چارچوب ذهنی مثبت به تنهایی بحثی است گسترده اما در بازاریابی شبکه ای ، چند نوع نگرش حیاتی را بررسی خواهم کرد .

اکثر انسان ها تحت تأثیر فرهنگ نادرست و برخی الگوها و عادت هایی که به صورت ناخواسته از سوی اجتماع و محیطی که در آن زندگی و کار کرده اند ، پرورش یافته اند .

گاهی این ذهنیات انسان را از انجام دادن برخی کارهایی که قصد انجامشان را داشته ، باز میدارد. اما اکنون وارد تجارت متفاوتی شده اید.

بعضی‌ ها در هر فرصتی که پیش می‌آید به مشکلاتشان می‌اندیشند اما برخی‌ها در مشکلات به فرصت‌ها می‌اندیشند. برخی از نردبان نگرش‌ های سازنده صعود میکنند و برخی به خاطر داشتن نگرش‌ های غلط سقوط میکنند. نوع نگرش‌ ها در برکشیدن یا فرو کشیدن انسان بسیار مؤثرند. برای فهم و درک بیشتر تأثیر نگرش‌ ها در زندگی آدمی توجه به نکات ذیل ضروری است :

برچسب:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست