آموزش اصول پایه نتورک مارکتینگ

آموزش اصول پایه نتورک مارکتینگ

کتاب : بازاریابی شبكه‌ای یك دقیقه‌ای

نویسنده : مایکل جی کویین

 چگونه بیشترین سود را از تجارت خانگی‌تان بدست می آورید؟ ( قسمت اول )

 بازاریابی شبكه‌ای مانند كشاورزی است. كشاورزان برای بدست آوردن محصول كار میكنند. آنها زمینی حاصلخیز انتخاب نموده و سعی میكنند وضع بهتری به آن ببخشند.

سپس در آن زمین كشت میكنند. آنها میدانند كه تمام دانه‌ها ریشه نمیدهند چون برخی از دانه‌ها ممكن است روی سنگ بیفتد ، بعضی هم در خاك مناسب قرار گرفته و برخی نیز در خاك غنی می‌افتد. كشاورزان میدانند كه سه نوع خاك وجود دارد :

1- خاك سنگی : مردمی كه شاید یك روز آماده شوند.

2- خاك خوب : مردمی كه به خوبی آماده‌اند.

3- خاك غنی : مردمی كه آماده شروع كار هستند.

به دنبال چه هستیم؟

ویژن خود را تقویت نمائید.

هر انسانی مقدار محدودی توانایی برای رسیدن به اهدافش در زندگی دارد. مانند یك كشاورز فكر كنید. اگر میخواهید سریع‌تر به سود برسید و نیاز به درآمدزایی در مدت چند هفته یا چند ماه دارید باید همانند كشاورزی كه نگران تولید محصول مرغوب است با اندیشه و عمل كار خود را آغاز نمایید. این افراد میخواهند آموزش كارشناسانه ببینند تا موفق شوند. باخت برای آنان بی ‌معنی است.

پیگیری كنید.

هر جایی كه كشت ‌میکنید مهم‌ترین چیز پیگیری است. بر سر زمینتان برگردید و آنرا آبیاری كرده و مراقبت نمایید تا دانه‌ها در آن ریشه دهند.

سازمان یافتگی

وقتی شما سنگ كوچكی به داخل دریاچه‌ای پرتاب میكنید ، این سنگ كوچك باعث میشود امواجی بزرگ در داخل آب ایجاد شود كه توسط آن هر چیزی كه داخل آب باشد متوجه بروز آن حادثه ‌میشود. در بازاریابی شبكه‌ای یك دقیقه‌ای هر عملی باعث بروز تغییرات میگردد. شاید شما فورا متوجه آن تغییرات نشوید ، اما تغییرات اتفاق افتاده است و بدانید هر چه كارهای بیشتری انجام دهید به همان نسبت نیز تغییرات بیشتری حادث خواهد شد.

رویاهایی كه به حقیقت می پیوندد. به چه می اندیشیم؟ خانه‌ای مجلل ، قایق تفریحی ، ماشین ، چك‌های حق‌الزحمه بیشتر در هر ماه و زندگی شاد در كنار خانواده و روش زندگی راضی كننده و هیچ كدام از این‌ها بدون فعالیت سازمان یافته در هر روز در جهت رسیدن به رویاهای خود بدست نمی آید ، مگر واقعا تلاش انجام گیرد.

برنامه داشته باشید. بدانید ، دقیقا كجا ‌میخواهید دانه‌هایتان را بكارید و با فعالیت سازمان یافته به آنچه میخواهید برسید. ابتدا دانه‌ها را بكارید و سپس به سؤالاتشان جواب داده و پیگیری نمایید تا مطمئن شوید ریشه داده‌اند.

برای محصول خود برنامه‌ریزی میکنید ، دانه‌ها را میکارید ، به آنها رسیدگی میكنید. این بدین معنی است كه اگر میخواهید محصول بیشتری داشته باشید ، باید به همان میزان دانه‌های بیشتری بكارید. این یادآور همان ضرب‌المثل معروف است كه میگوید :

« هر چه بكاری همان را درو خواهی كرد

از زمان به نحو احسن استفاده كنید و از تمركز برای رسیدن به نتیجه مشخص ، مانند یك اهرم قوی برای بلند كردن اشیاء بهره ببرید. از جایتان بلند شده و تبدیل به یك متخصص حرفه‌ای در بازاریابی شبكه‌ای شوید.

 چهار كلید برای كسب موفقیت

شما میتوانید خودتان را آموزش دهید تا در هر كاری بهترین باشید ، اگر به این چهار مورد زیر عمل كنید :

1. فعالیت‌های سازمان یافته

2. نظارت و مربیگری

3. شهامت

4. زمان

وقتی شما مصرانه برای انجام كاری تلاش كنید بزودی تلاش شما واقعا تبدیل به اجرای آن كار میشود.

 

سه مرحله برای موفقیت در بازاریابی شبكه‌ای :

الف ) توسعه مهارت‌های مربوط به مدیریت زمان ، برنامه‌ریزی زندگی و رسیدن به اهداف.

ب ) توسعه مهارت‌های مربوط به روابط فروش و علم فرآیند فروش.

ج ) توسعه مهارت‌های مربوط به مدیریت و رشد تجارت شبكه‌ای سودآور.

كلید موفقیت در بازاریابی شبكه‌ای در ابتدا مدیریت خود است. تصمیم بگیرید كه ذهن خود را چگونه مدیریت نمایید و چگونه زمانتان را صرف كنید.

همان‌طور كه ساختن خانه نیاز به نقشه دارد، كارهایی كه شما در زندگی انجام میدهید نیز محتاج ایجاد برنامه كاری است. انتخاب كاری كه میخواهید انجام دهید با شماست و سپس باید قدم برداشتن را آغاز كنید.

برنامه‌ریزی و فعالیت سازمان یافته در مركز تمام جنبش‌های موفق انسانی قرار دارند.

 اهداف خود را بنویسید. اگر این كار را نكنید نخواهید توانست مقصد خود را تعیین كنید. وقتی اهدافتان را مینویسید و هر روز آن‌ها را میخوانید ، آن هدف در مغزتان جای خواهد گرفت.

برچسب:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست