آموزش اصول پایه نتورک مارکتینگ

آموزش اصول پایه نتورک مارکتینگ

آنچه هر نتورکری باید بداند

بازار روابط گرم و ساختن تجارت بر مبنای روابط

مسیر قرن بیست و یکم و بازاریابی چند سطحی ( MLM ) ساختن تجارت بر مبنای ارتباطات محکم و استوار بین انسان هاست.

مشتریان احتمالی همه جا هستند ، اما ما کمتر متوجه این نکته شده ایم. زیرا اسامی آنان را تا بحال در لیستی گردآوری نکرده ایم. زمانی که منابع طلای نامحدود خود را پیدا کردید ، افرادی را که بنا به دلایلی نادیده گرفته اید ، تا آخر عمر از خود ناراحت خواهید ساخت.

بدتر از آن این موضوع است که آنان را در سازمان فرد دیگری بیابید در حالی که درآمدشان از شما بیشتر باشد.

پس قبل از پشیمانی به درستی اقدام کرده و همه دوستان و آشنایان را از این فرصت بزرگ مطلع سازید.

گردآوری لیست گرم دقیقا همان کاری است که افراد موفق در بازاریابی چند سطحی ( MLM ) آن را انجام داده اند.

آنان فکر کردند : باید با چه کسی برای استفاده از این فرصت تماس بگیرم؟ میدانم که خدمات و محصولات این شرکت فوق العاده است ، زیرا خودم از آن استفاده کرده ام و علاوه بر اینکه میخواهم دیگران نیز از این محصولات استفاده کنند ، میخواهم از درآمدی که میتوانند از این محصولات کسب کنند بهره مند شوند.

لیست گرم آن چیزی است که شما برای شروع این تجارت به آن نیاز دارید. برای نوشتن فهرست مشتریان احتمالی که میشناسید ، با یک لوح سفید شروع کنید.

اکثر ما به اشتباه فکر میکنیم که اسامی مشتریان بالقوه و نزدیکان ما باید در ذهنمان باشد.

یکی از مهمترین اصول استراتژیک بازاریابی شبکه ای که حتما باید رعایت شود این است که لیستی از نام و مشخصات مشتریان بالقوه تهیه کنیم که همواره در حال افزایش میباشد. هرچه این لیست کاملتر و اصولی تر تهیه و تنظیم شده باشد ، شانس موفقیت شما بیشتر خواهد بود.

توجه داشته باشید نوشتن لیست مشتریان یکی از لازمه های اصلی موفقیت در تجارت ماست که ما آن را سکوی پرتاب به سمت موفقیت میدانیم و بدون آن شانس چندانی نخواهید داشت.

برای شروع ، ابتدا مشتریان خود را به دو گروه تقسیم بندی کنید.

1. گروه خانواده و خویشاوندان

2. گروه دوستان و آشنایان

شروع کار با لیست گرم

به بی میلی خود از ارائه پیشنهاد یک فرصت بزرگ برای داشتن سبک زندگی خوب به دوستان و خانواده غلبه کنید.

شش ماه اول شروع کار در بازاریابی چند سطحی ( MLM ) مثل شش سال اول زندگی یک کودک ، دوره شکل دهنده ای است. در این مدت زمان باید تمام الگو های موفقیت در ذهن هر توزیع کننده ای کاملا جایگزین شود.

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست