آموزش اصول پایه نتورک مارکتینگ

آموزش اصول پایه نتورک مارکتینگ

گزیده ای از کتاب فرزانگی

کتاب فرزانگی : امروز فردای دیروز است

نویسنده : جیم ران

مشکل منتظر فردا ماندن این است که وقتی فردا برسد ، به آن میگویند امروز. امروز فردای دیروز است.

پرسش این است که با فرصتهای امروز چه میکنیم؟

اغلب همان گونه که دیروز را هدر داده ایم ، فردا را نیز هدر میدهیم. برخلاف خواست مان ، خیلی از کارهایی که میتوانستیم انجام دهیم ، ما را اغفال میکنند ، تا اینکه می بینیم به دلیل عدم استفاده از تک تک روزها ، چه چیزهایی را که از دست نداده ایم.

همه باید در زندگی به دفعات مکث کنیم و به صدای تیک تیک ساعت گوش دهیم. همان ساعتی که اولین تیک تیک خود را با اولین نفس ما شروع کرد ، یک روز هم آخرین نفس ما آخرین تیک آن میشود.

زمان برای همه یکسان است. زمان بهترین ها و بدترین های ما را بدون توجه به خوب یا بد بودنمان ، با خود برده است. زمان فرصتها را تقدیم میکند ، ولی درک فوریت را از ما میطلبد.

وقتی بازی زمان به سرانجام میرسد ، مجال دیگری برای درست کردن اشتباهات نمی ماند. ساعتی که تیک تیک لحظه های زندگی ما را میشمارد ، کاری به به برنده یا بازنده بودن ما ندارد. برایش مهم نیست که چه کسی موفق میشود و چه کسی شکست میخورد. به بهانه ها کاری ندارد. به عادلانه بودن یا نبودن توجهی ندارد. تنها مسئله اساسی این است که ما چگونه بازی کرده ایم.

قطع نظر از سن کنونی فرد ، وی باید فوریت را درک کند و هم اکنون دست بکار شود ، همین آلان. ما باید پیوسته از تک تک لحظه های زندگی مان آگاه باشیم ، لحظه هایی که بنظر بی اهمیت میرسند و متوجه از دست رفتن آنها نمیشویم.

هنوز زمان مورد نیاز را داریم. هنوز مجال زیاد ، فرصتهای بیشمار و سالهای بسیاری برای نشان دادن و اثبات کردن توانایی هایمان را داریم. برای اکثر ما فردایی دیگر ، هفته بعد ، ماه بعد ، سال بعد هم خواهد بود.

ولی مگر اینکه به درک فوریت برسیم ، وگرنه همین زمانهای کوتاه نیز مانند هفته ها ، ماه ها و سالهای پیش با کمال تا سف هدر خواهد رفت. منبع زمان تمام شدنی است.

بنابراین ، همچنان که به رویاها و هدف های خود برای آینده می اندیشید ، از همین امروز شروع کنید به برداشتن نخستین گامهای مهمی که در اینجا به شما گفته شد ، تا تمام خواسته هایتان را به واقعیت درآورید.

♦ نتورک را حرفه ای و علمی کار کنید.

برچسب:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست